Week 24 & Week 25: Poolparty en Laatste week stage

15 juli 2016 - Cape Town, Zuid-Afrika

10 Juli was het tussen de koude dagen door weer even lekker rond de 27 graden. Dit was natuurlijk een goede reden voor een pool party. Grote speakers aangeschaft, veel snacks en drankjes en natuurlijk een braai! Iedereen genoot van het goede weer dit weekend. Voor mij lag er helaas ook nog wel wat werk te wachten. Mijn stageverslag wilde ik afronden en de maandag stond mij een presentatie op de afdeling te wachten. Dus ik moest al mijn resultaten uitwerken en in mijn verslag en presentatie verwerken. Gelukkig had ik de laatste dingen zondag ochtend afgerond en kon ook ik gewoon van de pool party mee genieten.

Maandag heb ik nog even de presentatie gegeven aan de afdeling en hiermee was mijn stage afgerond! Ik mocht dan ook de rest van de week vrij nemen om nog wat dagen van Kaapstad te genieten. Dinsdag had ik het cijfer voor mijn stageverslag al binnen, een 8!! Jeej weer een deel afgerond. Hier hoefde ik mij dus niet meer druk om te maken. Alleen nog mijn praktijk beoordeling afwachten, maar ik ga er vanuit dat die wel goed zal zijn.

Voor donderdag stond Shark cage diving  in Gansbaai op de planning. Het was erg koud om het water in te gaan, maar wel echt een hele gave ervaring om ze van zo dichtbij te zien. We hebben tussen de 7 en 10 verschillende mannelijke en vrouwelijke witte haaien gezien met de grootste tussen de 3,5 en 4 meter.

Vandaag ben ik nog even terug het ziekenhuis in gegaan om gedag te zeggen tegen iedereen en ze te bedanken voor alle hulp. Hiermee is dan ook echt definitief mijn stage afgelopen.

Morgen ga ik weer vroeg op want dan ga ik beginnen aan mijn garden route tour!! Nog even van wat vakantie genieten dus voor ik weer naar huis ga. Dit betekent wel ook dat het zachtjes aan tijd is om richting bed te gaan, want morgen moet ik weer vroeg op.

Groetjes en tot snel!!